مجله عطر اورجینال

عطر اورجینال | نمایندگی عطر پارفاروم

parfarome perfume

هیچ لذتی بالاتر از خرید عطر از نمایندگی معتبر و قابل اعتماد یک برند نیست. خریدی که از آن مطمئن هستید و می‌دانید که بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد. دو کارخانه اصلی تولید کننده عطر پارفاروم در بارسلونا و اندونزی مستقر هستند، اما نمایندگی عطر پارفاروم در سراسر دنیا به ارائه محصولات با کیفیت این شرکت در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین سطح کیفیت می‌پردارد

خرید عطر پارفاروم از نمایندگی

مطمئناً همه افراد تمایل دارند که عطر مورد علاقه خود را از نمایندگی معتبر آن در شهر یا کشور خود تهیه کنند، هلدینگ پارفاروم با داشتن نمایندگی‌های معتبر در سراسر جهان سعی دارد که در بحث تحقیق و توسعه و کنترل کیفی به بهترین شکل ممکن عمل کند، نوآوری در ارائه محصولات متنوع یکی از مهم‌ترین نتایج تحقیق و توسعه و کنترل کیفی در شهرهای بانکوک و جاکارتا است. نمایندگی عطر پارفاروم در ایران به ارائه محصولات متنوع و جدید می‌پردازد و هر ساله تنوع محصولات خود را افزایش می‌دهد. امکان خرید حضوری و غیرحضوری در فروش محصولات پارفاروم در نمایندگی آن در کشور ایران فراهم شده است. از همین جهت اگر قصد خرید دارید می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت یا درگاه خرید اینترنتی اقدام کنید.

شرکت عطر پارفاروم

شرکت عطر پارفاروم با ملیت اسپانیایی هر ساله در حال تولید عطرها و اسانس‌های متنوع با رایحه‌های دلپذیر است. طرفداران این برند هر بار منتظر رونمایی از رایحه‌های جدید و متفاوت عطرهای دلخواه خود هستند. این شرکت هم در این زمینه کوتاهی نکرده و هر روز داده‌ها و اطلاعات خود را راجع به اسانس‌های مختلف افزایش می‌دهد. بنابراین به خوبی می‌توانید شاهد تغییرات مثبت در تولید عطرها و اسانس‌های جدید این شرکت باشید. گسترش نمایندگی عطر پارفاروم در کشورهای مختلف، باعث آشنایی افراد با رایحه‌های متفاوت و دلپذیر اسانس‌های

بهترین برند اسانس عطر پارفاروم

بدون شک سلیقه افراد مختلف در خرید عطر با یکدیگر متفاوت است، به همین دلیل نمی‌توانیم بگوییم که دقیقاً کدام اسانس پارفاروم بهترین عطر این برند است. انتخاب مناسب‌ترین عطر بر اساس سلیقه افراد متفاوت است‌. به همین دلیل است که بسیاری از افراد از رایحه‌های شیرین و برخی از رایحه‌های خنک لذت می‌برند. اما بر اساس آمار منتشر شده توسط شرکت تحقیق و توسعه پارفاروم مشخص شده است که پرطرفدارترین اسانس‌های این برند عبارتند از:

  • اسانس عطر انزو:عطر انزو یکی از پرطرفدارترین اسانس‌های شرکت پارفاروم است که از عطر کنزو هوم الهام گرفته شده است.
  • عطر ساواژ اسپریت: این عطر نیز از محبوب‌ترین اسانس‌های شرکت پارفاروم است که نت‌های مشابهی با عطر ساواژ دیور دارد.
  • عطر بلو ایموشن: رایحه‌های این عطر به اسانس دانهیل و دیزایس بلو بسیار نزدیک است.
  • اسانس عطر جگوار آبی: این عطر نیز از اسانس جگوار کلاسیک الهام گرفته است‌.
  • پگاسوس: یک عطر چوبی و شیرین با نت‌های چرم و وانیل.
  • برخی از عطرهای معروف از برند پارفاروم (Parfums de Marly) عبارتند از:
  • پگاسوس (Pegasus):** یک عطر چوبی و شیرین با نت‌های چرم و وانیل.
  • لیلیت: عطری شرقی چوبی با ترکیبی از نت‌های میوه، چرم، وانیل و دارچین.
  • هرود: یک عطر چوبی و تند با ترکیباتی از تنباکو، وانیل، و نت‌های چوبی.
  • آیران: یک عطر ملایم و گلی که از نت‌های زعفران و گل رز بهره می‌برد.
  • کالان: عطری شیرین و میوه‌ای با ترکیب نت‌های مرکباتی و چوبی.

قیمت خرید از نمایندگی

جهت کسب اطلاعات لازم راجع به قیمت خرید عطر پارفاروم، از طریق پل‌های ارتباطی با نمایندگی عطر پارفاروم تماس بگیرید کارشناس و متخصصین حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند تا قیمت و اطلاعات عطر مورد نظر خود را به طور کامل دریافت کنید. قیمت عطر تحت تاثیر عوامل متعددی است. نمایندگی معتبر برند پارفاروم تمام تلاش خود را می‌کند تا اطلاعات کامل هر محصول را در اختیار مشتری قرار بدهد تا با اطمینان خاطر اقدام به خرید کند.

خرید عمده عطر پارفاروم

برای خرید عمده عطر پارفاروم می‌توانید با نمایندگی‌های معتبر این برند در ایران تماس بگیرید. مسلماً قیمت خرید عمده محصولات پارفاروم نسبت به قیمت تک، بسیار پایین‌تر است. البته خرید عمده شرایطی دارد که نمایندگی پیش از خرید اطلاعات آن را به طور کامل  در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی‌های اسانس عطر پارفاروم

اسانس عطر پارفاروم بسیار فریبنده و لذت بخش است. طرفداران این عطر معروف هر ساله در حال افزایش است با اینکه از ویژگی‌های منحصر به فرد آن تولید اسانس فاقد الکل مخصوص کشورهای مسلمان است، بسیاری از کشورهای دیگر هم علاقه زیادی به خرید محصولات این برند دارند.

کلیه عطرها و اسانس‌های تولید شده در کارخانه‌جات پارفاروم به روز و بر اساس آخرین داده‌های اطلاعاتی شرکت تحقیق و توسعه هستند. محققان و کارشناسان عطر این شرکت، تمام تلاش خود را می‌کنند که بر اساس سلایق متفاوت و بر مبنای فرهنگ هر کشور به تولید رایحه‌های دلچسب و بی‌نظیر بپردازند.

بی‌شک اگر یکی از طرفداران پر و پا قرص محصولات شرکت پارفاروم هستید؛ با عطرهای مختلفی که توسط این شرکت تولید می‌شوند آشنایی دارید؛ رایحه‌های متنوع که بر اساس سلیقه افراد مختلف در سراسر جهان در نظر گرفته شده است، مطمئناً توانایی جذب افراد زیادی را دارد. به طور کلی یک شرکت معتبر در زمینه فروش عطر و اسانس باید بتواند با سلایق متفاوت و به روز هر فرهنگ آشنا باشد به همین دلیل انجام تحقیق علمی و به دست آوردن آمار درست کمک بسیار زیادی به افزایش محبوبیت و حفظ جایگاه یک شرکت تولید عطر اسانس می‌کند.

پیشنهاد مطالعه : لیست قیمت عطر عمده

کلام پایانی

خرید اسانس از نمایندگی عطر پارفاروم در ایران، برای افراد مختلف فراهم شده است. حتی اگر  به شهری که نمایندگی در آن مستقر است دسترسی ندارید می‌توانند به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنند. نمایندگی معتبر عطر پارفاروم با دو کارخانه اصلی در شهرهای جاکارتا و بانکوک همواره در حال به روز رسانی داده‌های خود در ارتباط با تولید عطرها و سازهای جدید با رایحه‌های متنوع است. اگر شما هم در زمینه خرید عطر و ادکلن کمی سختگیر هستید مطمئناً عطرهای پارفاروم شما را راضی می‌کنند‌‌. رایحه‌های متنوع با نت‌های مشابه که هر کدام باعث جذب افراد مختلف می‌شوند در نمایندگی معتبر شرکت پارفاروم در ایران ارائه می‌شوند. جهت کسب اطلاعات لازم راجع به قیمت خرید عطر پارفاروم می‌توانید با متخصصین و کارشناسان فعال در نمایندگی پارفاروم تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *