مجله عطر اورجینال

فروش عمده انواع عطر اصل در نمایندگی عطر اسمارت در تهران

pefume smart

یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده انواع عطر زنانه و عطر مردانه، برند خوشنام اسمارت است. تنوع رایحه های موجود در نمایندگی عطر اسمارت در تهران، به قدری زیاد است که به بیش از ۵۰۰ نوع رایحه می رسد. عطرهای اسمارت در حجم های مختلفی از ۱۵ میل گرفته تا ۱۰۰ میل و در رایحه های متنوع تولید شده است. اغلب عطر های اسمارت، به صورت تستر عرضه می شود البته این مورد، هیچ چیز از کیفیت آن کم نمی کند. امروزه خرید از برند اسمارت به قدری  رو به افزایش است که بسیاری از دلالان اقدام به تولید نمونه های فیک و تقلبی عطرهای اسمارت با قیمت های نجومی کرده اند. تنها راهی که می توان از خرید نمونه های فیک عطر های اسمارت در امان ماند، مراجعه به نمایندگی عطر اسمارت در تهران است. این‌ نمایندگی بهترین عطرهای اسمارت را با قیمت های بسیار منصفانه خرید و فروش می‌ کند. یکی‌ از راه های مقرون‌ به صرفه برای تست عطرهای مشهور و اصیل، خرید عطرهای اسمارت است.

بهترین رایحه عطر اسمارت

انتخاب رایحه عطر اسمارت بستگی به عواملی چون سلیقه فرد، شرایط آب و هوایی، مناسبت، نوع شخصیت و نوع پوشش فرد و غیره دارد. در بین عطرهای اسمارت، رایحه های بی نظیری وجود دارد که همیشه مورد استقبال اغلب افراد با هر سلیقه ای، قرار گرفته است. در ادامه به بررسی ۴ تا از بهترین رایحه عطر اسمارت خواهیم پرداخت.

  • ادکلن اسمارت مدل لالیک مشکی: این عطر یک‌ نوع عطر مردانه است که بوی فوق‌العاده ای دارد. نت اولیه رایحه آن از بوی گس چوب است و کمی بوی چوب سوخته نیز در آن‌ حس‌ می شود. این عطر تداعی کننده یک جنگل اسرار آمیز در وسط فصل پاییز است. رایحه گرم و تلخ اما آرامش بخشی دارد.
  • عطر اسمارت بلو د شنل: این عطر از پایه عطر هایی مثل سدر، خس خس، نعناع هندی و غیره تولید شده است. رایحه چوبی قوی این عطر موجب شده نیاز به زدن زیاد نداشته باشد و تنها چند پیس از آن، بوی بسیار جذابی را به همراه دارد. این عطر مناسب مردان جسور و مستقل است.
  • ادکلن ساواج دیور: این رایحه الهام گرفته از بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر است و ماندگاری بالایی دارد. استفاده از این عطر نه تنها باعث شادابی و  نشاط برای فرد می شود بلکه، انرژی زیادی را نیز به اطرافیان منتقل می کند.
  • ادکلن اسمارت لیدی میلیون: اگر به دنیال عطر زنانه ای‌ هستید که رایحه شیرینی داشته باشد، بی شک‌ این‌ عطر بهترین گزینه برای شما است. عطر لیدی میلیون با رایحه آبنباتی که دارد، حس و حال متفاوت و آرامش بخشی را به ارمغان‌ می‌ آورد. از این عطر هم می‌ توان در دورهمی های دوستانه و هم‌ جلسات کاری استفاده کرد.

قیمت ادکلن اسمارت اصل فرانسه

قیمت عطرهای اسمارت را نمی توان به طور دقیق تخمین زد اما در مقایسه با دیگر عطرهای اصل موجود در بازار، قیمت به صرفه تری دارد. یکی از دلایل کم بودن قیمت این عطرها، حجم کم و جیبی بودن آن ها است. البته این مورد نه تنها از کیفیت آن کم نمی کند بلکه، به دلیل ظاهر جمع و جوری که دارد مورد استقبال علاقمندان عطرهای اصل قرار گرفته است. هرچه ماندگاری عطر بیشتر باشد، در قیمت گذاری آن اثر خواهد داشت. مواد تشکیل دهنده در عطر نیز می تواند باعث تفاوت قیمت عطرهای اسمارت شود. معمولا عطرهایی که از رایحه های طبیعی برگرفته از گل و گیاهان خوشبو تولید شده اند، در برابر عطرهایی با رایحه های مصنوعی، قیمت بالاتری دارند.

ادکلن اسمارت اصل و تقلبی

خرید عطرهای تقلبی علاوه بر اینکه باعث هدر رفتن پول و انرژی شما می شود، برای سلامت پوست نیز مضر است. در عطرهای تقلبی از رایحه های مصنوعی و بی کیفیت به کار رفته است که صدمات زیادی را به همراه دارد. بنابراین باید در هنگام خرید عطر اسمارت اصل، از تفاوت های آن با عطر تقلبی آگاه باشید. برای خرید عطر اسمارت اصل، حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. اگر قصد دارید به صورت حضوری این عطر را تهیه نمایید، ظاهر و نوع بسته بندی عطر را کاملا بررسی کنید. اگر هم به صورت آنلاین قصد خرید داشتید، حتما به نظرات دیگر مصرف کنندگان توجه کنید و تا زمانی که از اصل بودن آن مطمئن نشدید، از خرید عطر دوری کنید.

 اطلاعات کافی در خصوص عطر انتخابی خود به دست آورید تا بتوانید راحت تر عطر اصل را در میان نمونه های مشابه آن تشخیص دهید. درست است که قیمت هیچگاه بیانگر کیفیت عطرها نیست، اما اگر احساس کردید قیمت عطر اصل با قیمت نمونه های فیک آن چندان تفاوتی ندارد، به اصل بودن آن شک کنید. عطر های اصیل و معروف، همراه با پوشش سلفون و جعبه مقوایی محکم به فروش می رسد. عطرهایی که بسته بندی خوبی ندارند و سلفون آن ها شل شده باشد، نشان دهنده تقلبی بودن عطر است. قبل از خرید عطر، به بسته بندی و بارکد روی محصول نیز دقت کنید.

شیشه عطرهای اصل برخلاف نمونه های تقلبی، از شیشه محکم و همراه با درپوش های ضد ریزش هستند. در حالی که شیشه عطرهای تقلبی، از پلاستیک ساخته شده اند و کیفیت چندانی ندارد. رنگ عطر نیز می تواند عطر اصل را از عطر تقلبی متمایز کند. هر زمان احساس کردید رنگ عطر کمی تیره به نظر می رسد و آن شفافیت لازم را ندارد، بدانید که احتمالا آن عطر تقلبی است. بهتر است قبل از خرید عطر اسمارت از نمایندگی عطر اسمارت در تهران، ابتدا آن را تست کنید و اگر هیچ نشانه ای از عطر تقلبی پیدا نکردید، سپس آن را خریداری کنید.

جمع بندی

قیمت عطرهای اسمارت، در مقایسه با عطر های معروف، مناسب تر هستند. این عطرها برای کسانی که تمایل دارند همه عطر های معروف و جدید را تست کنند اما توانایی پرداخت هزینه آن ها را ندارند، پیشنهاد خوبی است. می توان تنها با صرف هزینه کمتر، این تستر ها را خریداری کرد و از استشمام رایحه بی نظیر آن ها لذت برد. اگر شما نیز قصد خرید این عطرهای جذاب و هیجان انگیز را دارید، توصیه ما به شما مراجعه به نمایندگی عطر اسمارت در تهران است. با خرید از این نمایندگی ها لذت خرید خود را دو چندان کنید. به یاد داشته باشید عطر اورجینال مرکز پخش عطر و ادکلن تهران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *