مجله عطر اورجینال

آیا عطر جدایی می‌آورد؟

آیا عطر جدایی می‌آورد؟

شاید به هنگام خرید عطر همیشه این سوال به ذهنتان خطور می کند که آیا عطر جدایی می آورد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پایان یک رابطه ربطی به عطر ندارد. هدیه دادن، حرکت شیرین و پسندیده ای برای همه است. پس هدیه عطر هم هم مثل تمام هدیه ها موجب صمیمی تر شدن رابطه و تقویت آن می شود. در واقع شما با هدیه دادن به دوست و یا عشق خود به او می فهمانید که چقدر برایتان با ارزش و دوست داشتنی است.

پس این جمله ی عطر جدایی می آورد از کجا آمده است؟ آیا خرافاتی است که عده ای از مردم آن را باور کرده اند؟ همه ما به وقت خرید هدیه عطر نگران این موضوع میشویم. چون حتی اگر خودمان به این جمله معتقد نباشیم، نگرانیم که شاید فرد مقابل نسبت به این موضوع حساس باشد و با خود میگوییم که نکند به جای خوشحال کردن او ناراحتش کنیم. حال می خواهیم برای برطرف شدن شک و تردید هنگام خرید عطر، به طور مفصل در این زمینه صحبت کنیم. پس اگر قصد هدیه دادن دارید و بابت همین موضوع بین خریدن یا نخریدن عطر دو دل هستید، این مطلب را بخوانید.

حقایقی در مورد اینکه عطر جدایی می آورد؟

حقایقی در مورد اینکه عطر جدایی می آورد؟

در همین ابتدا میخواهیم به طور صریح به سوال اینکه آیا عطر جدایی می آورد؟ پاسخ دهیم. هیچ منبع علمی برای اینکه عطر جدایی می آورد، وجود ندارد. پس این جمله ی معروف، اعتقادی غلط است که در میان عده ای به اشتباه جا افتاده است. شما اگر به کشورهای دیگر نیز بروید در هیچ کشوری منشا علمی در مورد این موضوع وجود ندارد. پس شاید این اعتقاد غلط از یک جدایی تلخ، بین مردم رواج پیدا کرده است. به عنوان مثال شاید زوجی با هم رابطه خوبی داشتند و به طور تصادفی پس از هدیه عطر با مشکل روبرو شده اند. همین عامل موجب شده این جمله دست به دست بچرخد و به عنوان یک باور رواج پیدا کند.

بنابراین پاسخ حقیقی سوال اینکه عطر جدایی می آورد، خیر است. شما با هدیه ی عطری که بوی خوشایند دارد، می توانید همیشه در ذهن فرد مورد نظر روشن باشید. در واقع با بو کردن آن عطر، عشقتان همیشه به یاد شما خواهد بود. پس هدیه عطر نه تنها موجب جدایی نمی شود، بلکه دوام و استحکام رابطه را تقویت می کند. اگر تا به امروز نسبت به این موضوع شک و تردید داشتید، اکنون این جمله که عطر جدایی می آورد را فراموش کنید و به دنبال بهترین عطر برای دوست یا عشقتان باشید. هدیه عطر خوب بسیار جذاب و خاص است. مخصوصاً اینکه عطرهای خیلی خوب با رایحه های مطبوع در بازار و وب سایت های اینترنتی وجود دارد.

 

پاسخ روانشناسان به سوال عطر جدایی می آورد؟

آیا از دید روانشناسان عطر جدایی می آورد؟ مغز انسانی دارای هیپوکامپ است. به طوری که علاوه بر توانایی یادگیری و حفظ مطالب، توانایی به خاطر سپردن بوهای مختلف را دارد. حتماً برایتان پیش آمده که در جایی یا لحظه ای بویی آشنا استشمام کنید و به یاد مکانی دیگر یا فردی بیفتید. روانشناسان معتقدند که عطرها دارای قدرتی فراتر از قدرت لمس کردن هستند. بنابراین می توانند در یک ثانیه خطراتی را به یاد شما بیاورند که سال ها به آنها فکر نکرده اید. بنابراین اگر عطر را برای هدیه دادن انتخاب کنید، می توانید تا سال های سال تصویر خودتان را در ذهن و روح وی ثبت کنید.

حتی روانشناسان نیز با جمله عطر جدایی می آورد، موافق نیستند. آنها معتقدند که عطرها روی اعصاب انسان تاثیر بسیار زیادی دارند. بنابراین عطر خوب برای پارتنر خود انتخاب کنید تا همیشه از استشمام آن عطر به یاد شما باشد. برخی افراد یک عطر خاص از یک برند را همیشه استفاده می کنند. به گونه ای که دوستان و خانواده هر کجا که آن عطر را استشمام کنند به یاد وی می افتند. پس قدرت عطرها بسیار بالاتر از هدایای دیگر است. این روزها تنها یک عطر خوب می تواند استایل انسان را تکمیل کند.

 شما هر چقدر که لباس خوب بپوشید و رنگ ها را درست در پوشش خود استفاده کنید. باز هم اگر بوی خوشایند ندهید، استایلتان تکمیل نمی شود. روانشناسان  معتقدند که پخش بوی خوشایند در فضا موجب صمیمیت و ارتقای دوستی می شود. پس از خرید هدیه عطر برای کسی که دوستش دارید، غافل نشوید.

چرا می گویند عطر جدایی می آورد؟

اگر به دنبال دلیل جمله عطر جدایی می آورد هستید، این بخش را بخوانید. این جمله اعتقادی بی اساس است که از گذشته باقی مانده است. به طوری که ممکن است به هنگام خرید هدیه عطر دچار استرس شوید که رابطه شما را متزلزل کند. کسی دلیل منطقی برای جمله عطر جدایی می آورد ندارد. چیزی که مشخص است همه عطرهای خوشبو احساس خوشایند در انسان ایجاد می کند. حتی معصومین نیز در احادیث خود به این موضوع اشاره کرده ان که مردم را از بوی ناخوشایند خود آزاد ندهید. در واقع همه مردم بوی خوشایند عطر را به بوی ناخوشایند ترجیح می دهند.

اگر در مورد سوال عطر جدایی می آورد یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید. سایت ها و نظرات متعددی در این زمینه وجود دارد. خیلی از خانم ها و آقایان برای مناسبت های گوناگون قصد خرید عطر را داشته اند و چون دچار ترس و دلهره شده اند به وب سایت ها مراجعه کرده اند و سوال خود را در سایت ها ثبت کرده اند. با خواندن این نظرات نیز می توانید به اشتباه بودن این باور بیشتر ایمان آورید. خودتان میبینید که خیلی از انسان ها برای هدیه روز ازدواج، سالگرد ازدواج و سالروز دوستی عطر خریده اند و سال ها کنار هم روزهای خوبی را پشت سر گذاشته اند. پس نگرانی بابت این موضوع واقعاً جایز نیست.

در عصر امروز که عصر تکنولوژی است. باور داشتن به خرافه عطر جدایی می آورد، شما را از زندگی عقب می اندازد. سعی کنید ذهنتان را باز نگه دارید تا هر جمله ی منفی ذهنتان را درگیر نکند. عطر خوب برای خود و دوستانتان بخرید و نگذارید خرافات در دلتان ریشه کنند.

چه عطری بخریم که موجب دوری نشود؟

چه عطری بخریم که موجب دوری نشود؟

چه عطری بخریم که موجب دوری نشود؟

تا اینجا متوجه شدیم که عطر جدایی می آورد، جمله ای اشتباه و بی ریشه است. پس برای انتخاب عطر نیازی نیست اصلاً به این موضوع توجه کنید. شما باید نسبت به سلیقه فرد مورد نظر و بودجه خود بهترین عطر را خریداری کنید. چنانچه قصد خرید عطر برای فرد دیگر را دارید باید به ویژگی های شخصیتی وی توجه نمایید.

تنها نکته ی قابل توجهی که در خرید هدیه ی عطر وجود دارد، انتخاب صحیح عطر است. چون که واقعاً عطر سلیقه ای است و ممکن است یک عطر از نظر یک شخص خوب به نظر بیاید و شخص دیگر اصلا حاضر به استفاده از آن نباشد. این درحالی است که در هر صورت هزینه قابل توجهی برای عطر پرداخت کرده اید. پس ویژگی لوکس و گران بودن ویژگی های مناسبی برای معیار خرید عطر نیستند. شما ممکن است عطری خاص را گران بخرید ولی فرد مورد نظرتان اصلاً از عطر خریداری شده رضایت نداشته باشد.

اگر هیچ اطلاعاتی در مورد تایپ شخصیتی وی ندارید، بهترین انتخاب برای هدیه ی عطر، خرید رایحه های خنک با بوی ملایم است. این سبک عطرها ریسک خرید کمتری دارند و اکثر افراد را جذب می کند. توصیه ما به شما این است که اگر سلیقه فرد مورد نظر را نمی دانید، به هیچ وجه سراغ عطرهای تند با رایحه گرم نروید. چون عطرهای گرم و شیرین مورد پسند دسته ای خاص از مردم می باشد. حتی ممکن است به عطرهای شیرین حساسیت یا آلرژی داشته باشد. می توانید برای خرید عطر از کارشناسان فروش مشاوره های رایگان دریافت کنید. بالاخره آنها با عده زیادی برخورد داشته اند و سلیقه اکثر افراد را می دانند. به عنوان مثال شاید از روی شغل طرف بتوانند شما را راهنمایی کنند.

سخن پایانی

عطر جدایی می آورد، یکی از جمله های معروف و تکراری بین اکثر خانم ها و آقایان است. در واقع همه ما هنگام هدیه گرفتن یا هدیه دادن عطر برای یک لحظه هم که شده این جمله به ذهنمان می آید و شاید لحظه ای به فکر فرو برویم و حتی نگران شویم. طبق مطالب بالا متوجه شدیم که منشا علمی به دنبال این جمله نیست. یعنی از هیچ ریشه ی خاصی برگرفته نشده و تنها حرفی است که از یک شخص به شخص دیگر منتقل شده است. اگر تولد عشقتان یا سالروز عقدتان نزدیک است، قطعاً عطر با کیفیت از یک برند معتبر با خط بوی عالی می تواند گزینه ای ایده آل برای هدیه دادن باشد.

با توجه به بررسی های انجام شده دیگر جایی برای نگرانی بابت اینکه عطر جدایی می آورد، وجود ندارد. پس به جای نگران بودن و فکرهای بیهوده تحقیق کنید که آیا دوستتان یا عشقتان رایحه خنک می پسندد یا عطرهای شیرین و گرم را ترجیح می دهد؟ شما برای هدیه دادن عطر را انتخاب کنید و تاثیر آن را در زندگی و رابطه خود ببینید. البته برای خرید عطر اصل مد نظر خود حتماً به سراغ وب سایت های معتبر بروید؛ چرا که عطرهای غیر اصل در بازار خیلی زیاد است.

برای مشاوه و پاسخ به سوالات شما عزیزان پشتیبانی سایت عطر اورجینال اماده به پاسخ گویی به سوالات شما می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *